Betaling mislukt

iDEAL betaling mislukt

Is uw betaling via iDEAL mislukt? Bekijk dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een dag nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen u graag verder. Neemt u alstublieft in acht dat, door de verwerkingstijd van betalingen van uw en onze bank, de levertijd aanzienlijk langer kan worden.

Andere betaalmethode mislukt

Heeft u op een andere manier betaald? Neem dan eerst contact op met de betaalprovider waar u mee heeft betaald. Wij zullen bekijken of er bij onze kant geld is bijgeschreven. Is dit niet het geval, en is er bij u geen geld van de rekening gegaan dan kunt u opnieuw bestellen.
Is er wel geld van uw rekening gegaan, maar heeft u geen bevestiging hiervan. Neem dan aub contact met ons op.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan ook contact met ons op.