Betaling Mislukt
Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Betaling mislukt

    iDEAL betaling mislukt

    Is uw betaling via iDEAL mislukt? Bekijk dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een dag nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen u graag verder. Neemt u alstublieft in acht dat, door de verwerkingstijd van betalingen van uw en onze bank, de levertijd aanzienlijk langer kan worden.

    Andere betaalmethode mislukt

    Heeft u op een andere manier betaald? Neem dan eerst contact op met de betaalprovider waar u mee heeft betaald. Wij zullen bekijken of er bij onze kant geld is bijgeschreven. Is dit niet het geval, en is er bij u geen geld van de rekening gegaan dan kunt u opnieuw bestellen.
    Is er wel geld van uw rekening gegaan, maar heeft u geen bevestiging hiervan. Neem dan aub contact met ons op.

    Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan ook contact met ons op.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking